نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 13:03

اختصاص ۲ رام قطار فوق‌العاده در مسیر جمکران - تهران به مناسبت نیمه‌شعبان

مدیرکل راه‌آهن استان قم از اختصاص دو رام فوق‌العاده در مسیر جمکران - تهران و بالعکس همزمان با سالروز میلاد امام زمان(عج) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن قم، غلامحسین دباغ در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد سراسر نور حضرت صاحب‌الزمان(عج) و به منظور رفاه حال زائران دو رام قطار به قطارهای موجود در مسیر جمکران _ تهران و بالعکس افزوده شد.

وی افزود: به این ترتیب یک رام قطار ریل باس 16 اسفند ماه در ساعت 14 از تهران به سمت جمکران حرکت می‌کند و در ساعت 23:59 دقیقه از ایستگاه جمکران به تهران باز می‌گردد.

مدیرکل راه آهن استان قم ادامه داد: همچنین یک رام قطار دیگر نیز در تاریخ 17 اسفندماه در ساعت 11:40 دقیقه از تهران به مقصد جمکران عزیمت خواهد کرد و در ساعت 18:05 دقیقه به تهران باز می‌گردد.

دباغ تصریح کرد: قطار مسیر تهران به جمکران نیز که در طول سال در روزهای پنجشنبه کار خدمات رسانی را انجام می‌دهد، ساعت 14 روز پنجشنبه ایستگاه تهران را به مقصد ایستگاه جمکران ترک خواهد کرد و در ساعت 23.59 دقیقه از ایستگاه جمکران به سمت تهران عزیمت خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه علاوه بر 14 رام قطارهایی که در مسیر قم _ تهران به صورت روزانه تردد دارند، خاطرنشان کرد: جهت رفاه حال زائرین و مسافرین و نیز سهولت تردد یک رام قطار فوق‌العاده به قطارهای برنامه ای قم به تهران و بالعکس اضافه شد که روز چهارشنبه 17 اسفندماه ساعت 15:45 دقیقه از تهران به سمت قم و در ساعت 19:10 دقیقه از قم به تهران حرکت خواهد کرد.

پایان پیام/78032

منبع: فارس
شناسه خبر: 1079059

مهمترین اخبار ایران و جهان: