نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 15:24

۵۲ میلیارد تومان برای دانش آموزان خوزستان جمع‌آوری می‌شود

اهواز- مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: در جشن نیکوکاری ۱۴۰۱ پیش بینی شده که ۵۲ میلیارد تومان در قالب کمک‌های مردمی برای دانش آموزان جمع‌آوری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در آئین جشن نیکوکاری ۱۴۰۱ که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مجموعه‌هایی که همیشه در کنار کمیته امداد بوده و دغدغه محرومان را دارد، وزرات و مجموعه آموزش و پرورش بوده و دلیل آن مشترک بودن جامعه هدف کمیته امداد و آموزش و پرورش است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان ادامه داد: ۵۴ هزار دانش‌آموز خوزستانی تخت پوشش کمیته امداد هستند که با همکاری آموزش و پرورش و خیران در صدد رفع مشکلات آن‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه آموزش و پرورش در طرح «اکرام ایتام» بیشترین میزان مشارکت را داشته و حامیان ایتام هستند، افزود: تفاهم نامه‌های متعددی به ویژه در جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری با مجموعه آموزش و پرورش برای کمک به دانش آموزان نیازمند منعقد شده است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: بسترهای مناسب در سامانه شاد برای جمع‌آوری هدایای جشن نیکوکاری در حال انجام است تا در آینده نزدیک کمک‌های دانش آموزان از این شبکه نیز جمع‌آوری شوند.

شیبه خبر داد: در جشن نیکوکاری ۱۴۰۱ پیش بینی شده که ۵۲ میلیارد تومان در قالب کمک‌های مردمی برای دانش آموزان جمع‌آوری شود.

وی ادامه داد: کمیته امداد در سال‌های اخیر تلاش کرده تا بستر جمع آوری کمک‌های مردم و خیران را آسان‌تر و سریع‌تر کند که به همین دلیل پرداخت‌های الکترونیکی اولویت ما در این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: مردم، خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد سراسر استان و شماره‌گیری کد #۰۶۱*۸۸۷۷* در این کار خیر مشارکت کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1079315

مهمترین اخبار ایران و جهان: