نیوز سیتی!
27 اسفند 1401 - 20:10

آغاز برنامه‌های نوروزی از شبکه استانی هامون

زاهدان- مدیرکل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان از آغاز برنامه‌های نوروزی شبکه استانی هامون از امشب خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کیخا ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: ویژه برنامه‌هایی به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان، شبهای قدر، روز قدس و عید سعید فطر در شبکه هامون برنامه ریزی شده و برنامه‌های ویژه نوروز نیز از امشب (۲۷ اسفند) با عنوان نوکین روچ (روز نو) از چابهار پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: دو برنامه ویژه سحر و افطار ماه رمضان نیز دیده شده که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، تمرکز شبکه استانی هامون در حال حاضر بر برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان است و برنامه‌های سحر نیز به لحاظ فرم و محتوا نسبت به سالهای گذشته تغییرات اساسی خواهد داشت.

وی بیان کرد: در لحظه تحویل سال از چابهار با آنتن شبکه دو و سه در ارتباط بوده و برای اولین بار در شبکه هامون سال نو را به صورت سه قاب از گلزار شهدا، روستای جزینک و مزار شهید حاج قاسم سلیمانی پوشش می‌دهد.

وی اضافه کرد: ویژه برنامه سال تحویل نیز یک برنامه اختصاصی جذاب است که هفت گروه مهمان، هفت سین از نمادهای سیستان و بلوچستان را به همراه خود بر روی آنتن خواهند آورد.

این مسئول افزود: فردا ۲۸ اسفندماه نیز ویژه برنامه آخرین مجله خبری سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۱ در پنج بسته خبری پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مخاطب خبر شبکه استانی حدود ۴۰ درصد در زاهدان افزایش داشته اما هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب داریم.

کیخا گفت: چشم انداز یک ساله تمرکز روی مخاطب فعال و سند تحول برنامه‌های صدا و سیما محور برنامه سازی خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1099415

مهمترین اخبار ایران و جهان: