نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 09:29

حضور تیم های نامحسوس پلیس راه در جاده های استان کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تیم های کنترل نامحسوس به صورت شبانه روزی با هدف نظارت نامحسوس بر ترافیک و برخورد با تخلفات حادثه ساز در راه‌های برون شهری استان فعال هستند.

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تیم‌های کنترل نامحسوس به صورت شبانه روزی با هدف نظارت نامحسوس بر ترافیک و برخورد با تخلفات حادثه ساز در راه‌های برون شهری استان کرمانشاه فعال هستند.

وی افزود: این تیم‌ها به تمام محورها به ویژه جاده‌های پرتردد و پرحادثه اعزام و با برخورد با تخلفات ارتکابی با استفاده از سامانه‌های هوشمند کنترل ترافیک سوابق وسایل نقلیه و رانندگان را بررسی و حسب مورد اقدام لازم را به عمل می‌آورند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: هرگونه رانندگی پر خطر که موجب سلب ایمنی تردد شهروندان شود از سوی تیم‌های نامحسوس اعمال قانون و برابر مقررات به پارکینگ منتقل می‌گردد.

دستغیب بیان کرد: اعمال نمره منفی و ضبط گواهینامه رانندگانی که نمره منفی آنها به حد نصاب رسیده، استفاده از دوربین‌های سرعت سنج، اعمال قانون، توقیف ۷۲ ساعته خودروهای دارای تخلفات حادثه ساز از جمله وظایف این گشت‌های نامحسوس است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1431515

مهمترین اخبار ایران و جهان: