نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 23:17

خبرنگاران واسطه بین دولت و مردم هستند

اهواز- مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان گفت: انتقال پیام‌ها خارج از کینه، لجاجت، انتقام‌جویی و سیاه نمایی باشد چرا که خبرنگاران واسطه بین دولت و مردم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محبوبه ایزد پناه عصر امروز سه‌شنبه در برگزاری آئین کرسی آزاد اندیشی خوزستان و رسانه ضمن عرض تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران خوزستانی اظهار کرد: بزرگترین نقش آفرینی که در طول تاریخ اسلام در عرصه رسانه اتفاق افتاده در صحنه عاشورا تجلی خود را نشان داده است.

وی عنوان کرد: نقش رسانه‌ای که حضرت زینب (س) و امام سجاد (غ) در واقعه عاشورا و بعد از آن ایفا کردند باعث زنده ماندن کربلا در اعصار و قرون شده است، اگر نقش روایتگری آنها نبود قطعاً این واقعه به شکل اکنون زنده نمی‌ماند.

ایزدی پناه گفت: با توجه به رسالتی که خبرنگاران در عرصه پیام رساندن به مردم دارند، تشابهی به نقش انبیا دارد، اگر بخواهیم تشابه نقش خبرنگاری و انبیا را در طول یکدیگر با هم متوازن بدانیم در واقع بنیان کار خبرنگاران در طول تاریخ به پیامبران می‌رسد که پیام خود را برای دیگران از طریق تشکیلات خبر رسانی ارسال می‌کردند.

وی ادامه داد: فعالیت در عرصه خبر و رسانه مشکلات خاص خود را دارد و کسانی که به انتقال پیام‌های مردمی و دولتی کمک می‌کنند، خودشان در برخی جاها به دلیل کمبود قوانین در حوزه بیمه و معیشت و زندگی با مشکلاتی مواجه می‌شوند، امیدوارم در عرصه مجلس و قانونگذاری این روز را فقط با پیام تبریک فرستادن پشت سر نگذارند و شرایط لازم را برای رفاه حال و معیشت فعالان عرصه رسانه فراهم کنند.

ایزدی پناه گفت: انتقال پیام‌ها خارج از کینه، لجاجت، انتقام‌جویی و سیاه نمایی باشد چرا که خبرنگاران واسطه بین دولت و مردم هستند؛ حضور خبرنگاران در کنار مدیران و مردم راهگشا و توأم با نورآفرینی باشد و به قدرت بیش از پیش ایران اسلامی کمک کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1432959

مهمترین اخبار ایران و جهان: