نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 01:10

پورموسوی: از این تساوی خوشحالیم ولی راضی نیستیم

سرمربی استقلال خوزستان گفت: از گل تساوی در دقایق پایانی خوشحالیم ولی از نتیجه تساوی راضی نیستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز ، سید سیروس پورموسوی پس از تساوی تیمش برابر شمس آذر قزوین در کنفرانس خبری اظهار کرد : همیشه اولین بازی مخصوصا برای تیم های میزبان سخت تر است ، تا قبل از دیروز اکثر تمرینات ما به کار های بدنی اختصاص داشت و فقط چند جلسه تمرین تاکتیکی داشتیم .
در نیمه اول در حد و اندازه خودمان ظاهر نشدیم ولی با صحبت هایی که بین دو نیمه داشتیم سعی کردیم شرایط بازی را تغییر دهیم .
وی افزود : برخلاف جریان بازی گل خوردیم اما در لحظات پایانی جبران کردیم که از این بابت خوشحالیم اما از کسب تک امتیاز راضی نیستیم .
سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به سوال درباره حواشی روز گذشته این باشگاه مبنی بر برکناری مدیرعامل باشگاه ، گفت : خودم که امروز صبح سوال کردم به من گفتند که آقای بابادی هنوز در مجموعه حضور دارد، اما هرچه هست به عنوان عضوی از مجموعه استقلال خوزستان به تصمیم هیات مدیره احترام میگذاریم .
وی ادامه داد: معتقدیم بابادی برای این تیم زحمات زیادی کشیده و نقش به سزایی در صعود این تیم در فصل گذشته داشته و قولی که به ما داد این بود که در کنار ما خواهد ماند.
پورموسوی بیان کرد : تیم هایی مثل تیم ما همیشه باید تا آخرین لحظه نقل و انتقالات برای جذب بازیکن منتظر بمانند، دو هافبک وسط ما یعنی مطلق زاده و سلطانی مهر به تازگی به جمع ما اضافه شده اند و عدم هماهنگی تیم ما در نیمه اول بیشتر به این دلیل بود.
پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1434959

مهمترین اخبار ایران و جهان: