نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 10:15

تسریع در ارائه تسهیلات به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در بوشهر

بوشهر- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: پیگیر تسهیل در ارائه تسهیلات تبصره ۱۸ به کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه اشتغال در استان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: به منظور تسهیل در ارائه تسهیلات «بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ کشور»، به کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه اشتغال در استان بوشهر، نشست هماهنگی برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: تسهیلات با نرخ بهره ۱۵.۳۳ درصد و در قالب هفت طرح حمایتی شامل حمایت از طرح‌های ویژه ملی، طرح‌های پیشران، طرح‌های تولیدی صادرات محور، طرح‌های دانش بنیان با فناوری بالا، طرح‌های سرمایه گذاری نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا، طرح‌های توسعه سکوها و کسب و کارهای ارائه دهنده خدمات آزادکاری و خوداشتغالی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات و دفاتر خدمات ارتباطی (شهری و روستایی) و حمایت از سرمایه در گردش ارائه می‌شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر افزود: در این جلسه، مسائل مختلفی پیرامون ارائه تسهیلات از جمله سهم و نوع آورده متقاضیان، مدل طرح توجیهی کسب و کارها، تعداد ضامن‌ها و … مطرح و بررسی شد.

وی اظهار کرد: این اداره کل از طرح‌های پارک علم و فناوری که در حوزه فاوا هستند نیز حمایت می‌کند.

سملیان تاکید کرد: این اداره کل تلاش می‌کند به عنوان نماینده وزارت متبوع در استان، هماهنگی لازم با مدیران استانی بمنظور تسهیل در حمایت‌های مالی از کسب و کارهای حوزه فاوا را انجام دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1396759

مهمترین اخبار ایران و جهان: