نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 14:23

توزیع ۴۲ هزار پرس غذای گرم در طرح اطعام حسینی خراسان جنوبی

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: تا پایان روز پنجم محرم در قالب اجرای پویش مردمی «احسان و اطعام حسینی» ۴۲ هزار پرس غذای گرم و ۶۷۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قائم عبداللهی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی اظهارداشت: پویش مردمی «احسان و اطعام حسینی» با همکاری و مساعدت خیران، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، مساجد، گروه‌های جهادی و هیات‌های مذهبی و با هدف گسترش سنت حسنه انفاق و نیکوکاری و به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند، از ابتدای ماه محرم در استان آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که در قالب این طرح تاکنون ۲۶ آشپزخانه در استان فعالیت خودشان را آغاز کرده اند، افزود: تا پایان شب پنجم محرم، ۴۲ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۲۶ میلیارد ریال و همچنین ۶۷۰ بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد ریال تهیه و به نیازمندان اهدا شد. 

عبداللهی ادامه داد: مردم نیکوکار استان می‌توانند، نذورات خود در طول ماه محرم و صفر را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲ واریز یا با استفاده از شماره‌گیری کد #۰۵۶*۸۸۷۷* همچنین مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان در این پویش مشارکت کنند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1397759

مهمترین اخبار ایران و جهان: