نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 17:39

برنامه‌های ستاد مدیریت بحران مازندران ۲۴ ساعته پوشش داده می شود

ساری- مدیرکل صدا و سیمای مازندران با اشاره به تعطیلی سه روزه پایان هفته به دلیل گرمای هوا گفت: برنامه های ستاد مدیریت بحران استان ۲۴ ساعته پوشش رسانه ای داده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی ابراهیمی عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با تقدیر از استاندار مازندران برای تشکیل زودهنگام ستاد مدیریت بحران مازندران در پی تعطیلی چند روزه کشور هم زمان با افزایش بی سابقه دمای هوا، اظهار کرد: پوشش برنامه ستاد مدیریت بحران مازندران در این ایام ۲۴ ساعته خواهد بود و بنا داریم تا برای حمایت از مجموعه مدیریت بحران استان در این روزها، پشتیبانی رسانه‌ای کامل داشته باشیم.

وی با بیان اینکه با تعطیلی چند روزه کشور که موجب افزایش سفر به مازندران می‌شود و در نهایت کار برای دستگاه‌های امدادی و خدماتی سخت‌تر خواهد شد، افزود: رسانه ملی خود را مکلف می‌داند تا علاوه بر بازتاب حضور مسافران و گردشگران و نیازمندی آنها، عملکرد و تلاش دستگاه‌ها نیز به اطلاع شهروندان و مسافران رسانده شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی انجام شده، مجری mc در سازمان مستقر خواهد بود و به صورت ۲۴ ساعته و بر اساس نیاز رسانه و ذائقه مخاطب، برنامه و عملکرد دستگاه‌ها از آنتن شبکه استان بازتاب خواهد یافت.

ابراهیمی از پیگیری حجم سفر و وضعیت جاده‌های استان توسط صداوسیمای مرکز مازندران خبر داد تا به هم‌میهنان به لحظه اطلاع رسانی شود، خبر داد و یادآورشد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده بنا داریم تا لحظه به لحظه وضعیت راه‌های استان و عملکرد پلیس راه، راهور، راهداری و هلال احمر را گزارش نمائیم تا هم میهنان با آگاهی از وضعیت جاده‌ها برای سفر تصمیم بگیرند.

وی پوشش برنامه و عملکرد دستگاه‌های امدادی و خدماتی در این روزها را مهم دانست و خاطرنشان کرد: وضعیت آب، برق و دیگر حامل‌های انرژی و همچنین عملکرد دیگر دستگاه‌های خدماتی بر روی آنتن شبکه مازندران بازتاب خواهد یافت.

مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران از آمادگی کامل خبرنگاران ستادی و شهرستانی این مرکز در استان خبر داد و گفت: علاوه بر خبرنگاران، عوامل دیگر مجموعه‌ها از جمله سیما، صدا و مجازی نیز برای پوشش و اطلاع رسانی آمادگی کامل دارند تا با بازتاب همه جانبه برنامه و عملکرد ستاد مدیریت بحران، در کنار ستاد برای سفر خوبی برای هم میهنان باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1422115

مهمترین اخبار ایران و جهان: