نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 16:36

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در قاین/پلمپ پاتوق استعمال موادمخدر

بیرجند- فرمانده انتظامی قاین از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه چهار خرده فروش مواد مخدر دستگیر و یک محل پاتوق استعمال موادمخدر پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمود زال بیگی ظهر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی درقاین خبر داد و افزود: با دریافت اخباری مبنی بر اینکه محل هایی در سطح این شهرستان به پاتوق معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر تبدیل شده و نارضایتی شهروندان را بوجود آورده است، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم خیز شناسایی شد، افزود: هچنین با هماهنگی مقام قضائی محل های شناسایی شده توسط ماموران بازرسی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین با بیان اینکه در این عملیات، مقادیری مواد مخدر کشف و چهار خرده فروش دستگیر شدند، گفت: یک محل پاتوق استعمال مواد مخدر در اجرای دستور مقام قضائی پلمپ شد.

سرهنگ زال بیکی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1395515

مهمترین اخبار ایران و جهان: