نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 11:50

دستگیری عاملان آتش‌سوزی نخل تاریخی عزای امام حسین(ع) در اردستان

اردستان-فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از دستگیری عاملان آتش‌سوزی نخل تاریخی عزای امام حسین(ع) در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مصطفی صادق‌زاده صبح یک‌شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به‌دنبال اعلام آتش‌سوزی عمدی نخل تاریخی عزای امام حسین (ع) در محله کوشک اردستان و اهانت به مقدسات و اعتقادات مردم که همین امر منجر به ناراحتی و جریحه‌دار شدن احساسات بسیاری از عزاداران این شهرستان شد، فرماندهی و کارکنان انتظامی شهرستان تصمیم به دستگیری عاملان حریق گرفتند.

وی افزود: مأموران پلیس شهرستان پس از بررسی‌های انجام شده و با هوشیاری کامل در کمتر از پنج ساعت و پس از شناسایی دو نفر متهم در این رابطه، آنان را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: متهمان با توجه به شواهد و دلایل موجود به جرم مرتکب شده خود، اعتراف و همچنین انگیزه خود را از این عمل، اختلاف با مسئولین هیئت مذهبی اعلام کردند.

صادق زاده با بیان اینکه متهمان در راستای تعیین تکلیف تحویل مقامات قضائی داده شدند، تصریح کرد: پلیس با استفاده از تمام امکانات و تجهیزات با مخلان نظم و امنیت جامعه بدون هیچ گونه اغماض برخورد خواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1394659

مهمترین اخبار ایران و جهان: