نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 14:53

اجرای مقتدرانه طرح عفاف و حجاب در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اجرای مقتدرانه طرح عفاف و حجاب در اصفهان گفت: یکی از مطالبات بر حق مردمی، موضوع عفاف و حجاب و پایبندی به ارزش‌های والای اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار حمید علینقیان‌پور فرمانده انتظامی استان اصفهان در همایش چادرهای آسمانی اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی با برنامه‌ریزی کامل و از پیش تعیین شده به دنبال ترویج بی‌عفتی و بدحجابی در بین مردم هستند که مهم‌ترین هدف آنها از گسترش بی عفتی در بین اقشار مختلف مردم، برهم زدن آرامش و امنیت خانواده هاست.

وی افزود: یکی از مطالبات به حق مردمی بحث عفاف و حجاب است، دشمنان و رسانه‌های معاند با اهداف شوم خود با ترویج بی حجابی و بی عفتی در بین قشر جوان و نوجوان به دنبال عادی‌سازی بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه هستند.

علینقیان‌پور گفت: هدف دشمن از ترویج بی‌عفتی و بی حجابی در جامعه برهم زدن امنیت و آرامش خانواده است، زمانی که عفت و حیا در یک خانواده اسلامی پایمال شود، محیط امن و آرام در خانواده برای تربیت فرزندانی صالح نیز فراهم نخواهد بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه یکی از مطالبات بر حق مردمی، موضوع عفاف و حجاب و پایبندی به ارزش‌های والای اسلامی است، بیان کرد: بی‌حجابی امنیت روانی جامعه را به خطر می‌اندازد و باعث از هم گسیختگی نهاد خانواده‌های اصیل ایرانی و سست شدن پایه‌های اعتقادی خانواده‌های مسلمان خواهد شد.

وی تصریح کرد: فراهم‌سازی محیطی مناسب برای گفت‌وگویی مثبت و سازنده در فضای مجازی و حقیقی یکی از اقدامات موثر در مقوله عفاف و حجاب است که اگر این مورد به درستی و با برنامه‌ای مناسب و از پیش طراحی شده صورت گیرد نتایج آن مطلوب خواهد بود.

علینقیان‌پور با تأکید بر اینکه حجاب و عفاف از موضوعات اصلی جنگ نرم دشمنان است، خاطرنشان کرد:همان گونه که امروزه همه دشمنان به مقابله با فرهنگ ناب اسلامی و دامن زدن به اسلام هراسی می‌پردازند و از تمام ظرفیت‌های خود برای ترویج بی عفتی در جامعه استفاده می‌کنند ما هم باید در مقابل، از تمام امکانات و ظرفیت‌ها در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب استفاده کنیم.

به گزارش فارس، در پایان همایش تعدادی از حاضران در بحث حجاب و عفاف نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

این همایش به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و با حضور جمعی از فعالان فرهنگی، آمران به معروف، مسؤولان فرهنگی و اجتماعی سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی برگزار شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1366359

مهمترین اخبار ایران و جهان: