نیوز سیتی!
06 مرداد 1402 - 16:20

عزاداری‌های امسال جوانان پرشورتر از گذشته بود

امام جمعه پل‌دختر گفت: عزاداری‌ها در محرم امسال در این شهرستان، به واسطه فتنه‌ها، نقشه‌ها و اهانت دشمنان، متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، از حضور پرشور و با شکوه مردم، هیات‌های مذهبی، مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) و مبلغان دینی در برپا داشتن  نماز جماعت و پرداختن به جهاد تبیین در پل‌دختر در عزاداری‌های دهه محرم تقدیر کرد.

وی افزود: محرم امسال به واسطه تحرکات خبیثانه و شیطنت‌های دشمن به ویژه در اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم متفاوت‌تر نسبت به سال‌های گذشته در پل‌دختر برگزار شد.

امام جمعه پل‌دختر گفت: دشمن برای جدا کردن جوانان از ارزش‌های اسلامی ابا عبدالله الحسین (ع) توطئه کرده و نقشه کشیده بود، بر این اساس امسال به ویژه در بین جوانان در سطح شهرستان در شهرها و روستاها  شور و شعور حسینی نسبت به گذشته متبلور بود.

وی افزود: جوانان با حضور پرشور خود در عزاداری‌های امسال در ماه محرم با نشان دادن اوج ارادت خود به امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) حماسه دیگری در مقابل چشم همگان رقم زدند.

موسوی یادآورشد: نوای «حسین حسین» یا «لبیک یا حسین (ع)» جوانان پل‌دختری در عزاداری‌های دهه محرم در شهر و روستا گوش همه معاندان و سلبریتی‌ها را کر کرده بود.

امام جمعه پل‌دختر گفت: این شور، بصیرت  و عشق و ارادت جوانان و حرارتی که به فرموده پیامبر (ص) در دل مومنان شعله کشیده، هیچ‌گاه به سردی  نمی‌گراید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1413115

مهمترین اخبار ایران و جهان: