نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 12:10

اجرای 187 پروژه در روستاهای گچساران توسط شرکت نفت

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت:در رو ستاهای گچساران ۱۸۷ پروژه بالغ بر ۳۵۰ میلیارد در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران غلامرضا کمالی در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد : در خیلی از موراد خدمات بی نظیری از سوی شرکت نفت و گاز ارائه شده است.

وی بیان کرد: هیچ ارگانی به اندازه شرکت نفت به محیط پیرامونی خود کمک نمی کند ولی به دلیل دیده نشدن مظلوم واقع شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: همه اعتباراتی که وزیر در سفر دولت به شهرستان های کهگلویه و بویر احمد دادند از بودجه شرکت نفت تامین می شود. 

کمالی با اشاره به ۱۸۷ پروژه بالغ بر ۳۵۰ میلیارد در رو ستاهای گچساران عنوان کرد:این تعداد کار در حال انجام می باشد که ۲۴ پروژه آن تکمیل شده است.

وی گفت: از این ۲۴ پروژه در روستاهای گچساران ۱۴ پروژه درحوزه ورزش و جوانان تکمیل شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: در همین خصوص نیز ۷ پروژه در حوزه مسکن ۲ پروژه در زمینه آموزش پرورش و ۱ پروژه در حوزه بهداشت و درمان می‌باشد. 

کمالی بیان کرد: در سال گذشته ۱۷۵۸ مورد درخواست واصله داشته‌ایم که براساس هزینه یابی انجام شده مبلغ ۹۶ میلیارد تومان هزینه در خصوص عمل به مسئولیت‌های اجتماعی صورت گرفته است.

وی افزود: ورودی درخواست ها فقط از طریق فرمانداری تعیین شده و قبل از اینکه هر کمکی صورت پذیرد بررسی میدانی انجام می گیرد تا مسجل شود که طرح عام المنفعه باشد، سپس خدمات مورد نیاز ارائه خواهد شد..

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: در زمینه اطفای حریق در سال جاری تا کنون ۱۰۴ مورد کار انجام شده که این فعالیت‌ها نیز در زمینه کارهای عام المنفعه و حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1430315

مهمترین اخبار ایران و جهان: