نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 20:03

اردبیل خُنک‌ترین مرکز استان در کشور طی 24 ساعت گذشته

بر اساس داده‌های هواشناسی، در حال حاضر شهر اردبیل با دمای 20 درجه سلسیوس به عنوان خُنک‌ترین مرکز استان در کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس نقشه‌های هواشناسی، در حال حاضر شهر اردبیل با دمای ۲۰ درجه سلسیوس خُنک‌ترین مرکز استان در کشور بوده است و طبق این داده‌های هواشناسی کمینه دمای شهر اردبیل در طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ سلسیوس و بیشینه دمای این شهر نیز ۲۵ درجه سلسیوس بوده است.

بر اساس گزارش هواشناسی، شهرستان خلخال با دمای ۱۸ درجه سلسیوس به عنوان خُنک‌ترین شهر در سطح استان اردبیل بوده و شهرستان بیله سوار نیز با ۳۳ درجه سلسیوس گرم‌ترین نقطه در سطح استان در طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

 

حاکمیت هوای نیمه ابری و وزش باد تند در روزهای آتی

بر اساس پیش بینی هواشناسی، طی هفته جاری جو استان نسبتاً ناپایدار خواهد بود. از این‌رو آسمان استان غالباً نیمه ابری بوده و وزش باد تند (گاهی نسبتاً شدید) پدیده غالب هفته جاری انتظار می‌رود.

 

پیش‌بینی بارش باران در ارتفاعات

هم‌چنین به دلیل گذر امواج ضعیف از سطح استان اردبیل و تقویت این وضعیت با شرایط فصلی و محلی در برخی از مناطق استان در ساعات بعدازظهر تا شب بر مقدار ابرها افزوده می‌شود و بارش باران گاهی توام با رعدوبرق پراکنده به‌ویژه در ارتفاعات پیش بینی می‌شود؛ لذا توجه به نکات ضروری جهت جلوگیری از مخاطره جوی توصیه می‌شود.

 از نظر دمایی نیز تا اواسط هفته نوسانات دمایی قابل توجه نخواهد بود اما در روزهای پایانی هفته اندکی بر دمای هوا افزوده می‌شود.

 

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1427615

مهمترین اخبار ایران و جهان: