نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 09:28

نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه رسانه برگزار می‌شود

در آستانه روز خبرنگار، نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق حوزه رسانه و روابط عمومی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در آستانه روز خبرنگار؛ مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق حوزه رسانه و روابط عمومی با حضور دکتر بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

امیر بامه؛ مدیر روابط عمومی صندوق نوآوری با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق متعددی در حوزه رسانه فعال هستند که دستاوردهای قابل‌توجه آنها در این حوزه می‌تواند مورد استفاده رسانه‌ها و روابط عمومی‌های سراسر کشور قرار بگیرد.

وی افزود: با هدف آشنایی بیشتر مدیران رسانه‌ها و مدیران روابط عمومی‌های دولتی و خصوصی کشور با این توانمندی‌ها، مراسم نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق حوزه رسانه و روابط عمومی با حضور دکتر بهادری جهرمی، سخنگوی دولت روز دوشنبه 16 مردادماه 1402 در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه تلاش کرده‌ایم زمینه ارتباط و تعامل مستقیم شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق با اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی‌های سراسر کشور را فراهم کنیم تا از این طریق، علاوه بر مطرح شدن نیازها از سوی رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها، بستر مناسبی جهت مطرح‌شدن ایده‌های نوآورانه از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور حوزه رسانه و روابط عمومی نیز فراهم شود.

وی تصریح کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق حاضر در این نمایشگاه در موضوعاتی از جمله پلتفرم‌های مانیتورینگ، سرویس‌های پردازش صوت و متن، سامانه‌های رصد و شناسایی بات‌ها در شبکه‌های اجتماعی، پلتفرم‎های مدیریت رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم‌افزارهای تحریریه خبر، ابزارهای چت خودکار، سامانه‌های کشف تقلب در اخبار، پلتفرم‌های ترجمه، ویرایش و تولید محتوا، پلتفرم‌های اجرای کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی فعالیت می‌کنند.

بامه با اشاره به اهمیت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در کشور تصریح کرد: این نمایشگاه، فرصت مناسبی برای خرید از شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق فعال در حوزه رسانه و روابط عمومی و انعقاد تفاهم‌نامه‌های مختلف است.

نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق حوزه رسانه روز دوشنبه 16 مردادماه از ساعت 8 تا 16 در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 02122419434 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1421015

مهمترین اخبار ایران و جهان: