نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 19:44

کشف 2 تن ارزاق عمومی احتکار شده در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از کشف انواع مواد غذایی و ارزاق عمومی احتکار شده در این شهرستان به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر در راستای مقابله با احتکار کالاهای اساسی و برخورد با مخلان نظام اقتصادی، با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار مواد غذایی و ارزاق عمومی در یکی از انبارهای این شهرستان مطلع و سریعاً موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات تخصصی و پلیسی محل کالاهای احتکار شده را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت از این مکان بازرسی کردند که در نتیجه ارزاق عمومی احتکار شده شامل یک تُن و ۴۰۰ کیلو برنج خارجی و یک تُن رب گوجه فرنگی را کشف کردند.

 براتی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالاهای احتکار شده را بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1287715

مهمترین اخبار ایران و جهان: