نیوز سیتی!
26 خرداد 1402 - 16:54

باید با تکیه بر توان داخلی کشور پیشرفت کنیم

کرمان-امام جمعه کرمان گفت:باید با تکیه بر توان داخلی کشور خودمان پیشرفت کنیم و در این زمینه دانش هسته‌ای، روحیه ناامیدی را در کشور شکست و ما را تبدیل به کشوری امیدوار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با بیان اینکه در کشور ما به همت جوانان انقلابی اتفاقاتی افتاد و پیشرفت‌ها در سایه دین رخ داد، گفت: این رخداد به نحوی بود که دین مدافع جدی علم و پیشرفت‌های دینی شده است.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی با اشاره به این موضوع که، دنیا تا جایی که به ما نیازی نداشته باشد، به کشورمان کمکی نخواهد کرد، افزود: باید با تکیه بر توان داخلی کشور خودمان پیشرفت کنیم و در این زمینه دانش هسته‌ای، روحیه ناامیدی را در کشور شکست و ما را تبدیل به کشوری امیدوار کرد.

او اظهار داشت: یکی از راهبردهای دشمنان این است که اگر به طور واضح و مستقیم در امور کشورها دخالت نکنند، اما آنقدر تبلیغات رسانه‌ای گسترده‌ای به راه می‌اندازند، که کشورها نمی‌توانند پیشرفت کنند.

وی افزود: جوانان و دانشمندان هسته‌ای کشورمان، پرچم امید و پیشرفت را به اهتزاز در آورده‌اند و این یک افتخار بزرگ برای نظام اسلامی است.

او با اشاره به اهمیت پیشرفت‌های مهم رخ داده در صنعت هسته‌ای کشور، تاکید کرد: رسانه‌ها و افراد فعال در عرصه جهاد تبیین این مسائل را برای مردم تبیین کنند و توضیح دهند که اکنون در چه جایگاه رفیعی در این عرصه قرار داریم.

امام جمعه کرمان اظهار داشت: غربی‌ها با طرح تقابل علم و دین، ادیان زیادی را زمین گیر کردند و آنان گذاره دین و علم را مقابل یکدیگر قرار می‌دادند و در تبلیغات خود می‌گفتند که دین و علم باهم قابل جمع نیست و با همین شعار کلیسا را حذف کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1288759

مهمترین اخبار ایران و جهان: