نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 09:45

دنبال رفع دغدغه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی استان بوشهر هستیم

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دنبال رفع دغدغه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی استان بوشهر هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح یکشنبه در نشست با تشکل‌های دانشجویی استان بوشهر با تسلیت شهادت حضرت امام محمد تقی علیه السلام اظهار داشت: تشکل‌های دانشجویی تشکیلاتی پویا، مبتکر، خلاق و صاحب اثر در تمامی مؤلفه‌های توسعه‌ای در ابعاد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هستند که بخش قابل توجهی از جوانان در این تشکل‌ها به نقش‌آفرینی مؤثر می‌پردازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: تشکل‌های دانشجویی در به وجود آوردن امید در سطح دانشگاه و دانشجویان در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی می‌توانند نقش بسزایی داشته باشند.

وی گفت: به وجود آوردن فضای لازم برای ایجاد شور و نشاط انتخابات سال جاری در فضای دانشگاه در بین جوانان و دانشجویان توسط تشکل‌های دانشجویی امری ضروری است.

رفع مشکلات دانشجویان

پورات بیان کرد: کار گروه‌های مختلفی در حوزه آسیب‌های اجتماعی در استانداری بوشهر فعال است که تشکل‌های دانشجویی و سایر اساتید و نخبگان استانی می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را جهت راهبردی کردن این کارگروه‌ها ارائه دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه با جدیت به دنبال مسئله اشتغال دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی هستیم، افزود: در همین راستا تفاهم‌نامه‌ای میان صنعت و دانشگاه خلیج فارس جهت جذب ۸۵۴ نفر در آزمون استخدامی در بخش صنعت به امضا رسیده است.

پورات اظهار کرد: همچنین پیگیری مسائل و مشکلات دانشگاه‌ها و دانشجویان در کمیسیون دانشجویی استان به طور جدی و مستمر هستیم، که در همین راستا ایجاد پل هوایی دانشکده امام خامنه‌ای و راه‌اندازی خوابگاه متاهلی برای دانشجویان دانشگاه خلیج فارس از جمله این موارد است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1291959

مهمترین اخبار ایران و جهان: