نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 17:07

پدافند هوایی با در اختیار داشتن تجهیزات بومی دراوج بالندگی قرار دارد

ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل گفت: امروز پدافند هوایی ارتش با در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص و با ذکاوت در کنار تجهیزات بومی و به‌روز در اوج بالندگی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی، ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل با امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور دیدار و گفت وگو کرد.

امیر سرتیپ دوم شفیعی در این دیدار با بیان اینکه کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش با کار و تلاش جهادی، تحول عظیمی را در مجموعه پدافندهوایی کشور رقم زده‌اند، گفت: پدافند هوایی با بهره‌گیری از دانش و تخصص‌های نوین باعث ارتقای توان رزم و آمادگی نیروهای مسلح شده است.

وی خاطر نشان کرد: پدافند هوایی با گام نهادن در عرصه‌های بزرگ راداری و موشکی و با در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص و با ذکاوت در کنار تجهیزات بومی در اوج بالندگی و بازدارندگی قرارگرفته است.

 فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب هم در این دیدار با اشاره به اینکه همکاری تنگاتنگ نیروی پدافند هوایی با مراکز دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان منجر به توسعه، رشد و شکوفایی این نیرو شده است، گفت: با همکاری و همدلی ایجاد شده بین نیروهای مسلح امنیت کامل در سراسر مرزهای هوایی جمهوری اسلامی حکم فرماست.

امیر سرتیپ دوم عظیمی، تاکید کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش در بالاترین سطح از آمادگی رزمی قرار دارد و چنانچه تهدید و حرکت اشتباهی از سوی دشمنان صورت گیرد با مشت محکم و اراده فولادین مدافعان آسمان مواجه خواهند شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1311515

مهمترین اخبار ایران و جهان: