نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 00:01

افزایش 159 درصدی اعتبارات سهم نفت و گاز ایلام

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: اعتبارات مربوط به سه درصد سهم نفت و گاز استان در سال جاری ۱۵۹.۴ درصد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می دهد.

امین دوست محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام بامداد سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بالاترین سطح رشد اعتبارات استان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ مربوط به اعتبارات سه درصد نفت و گاز به میزان ۱۵۹.۴ درصد بوده است.

وی افزود: اعتبارات مربوط به سه درصد سهم نفت و گاز استان از مبلغ ۱۸۶ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به ۸۹۸ میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام یادآور شد: سه درصد نفت و گاز سهم ایلام از ابتدای استقرار دولت سیزدهم تاکنون به استان اختصاص داده شده است. 

وی اضافه کرد: منابع درآمدی استان ایلام در سال جاری نسبت به مصوب سال گذشته بیش از ۴۴.۸ درصد افرایش داشته است.

دوست محمدی ادامه داد:کل منابع درآمدی استان در سال ۱۴۰۲ معادل یک هزار و ۶۲ میلیارد تومان است که یک هزار و ۵۱ میلیارد تومان از این مبلغ مربوط به منابع درآمدی از مالیات است.

وی با اشاره به لزوم واگذاری طرح‌های نیمه تمام استان به بخش خصوصی، گفت: ۶۹ پروژه عمرانی در استان ایلام قابلیت واگذاری به بخش خصوصی و برون سپاری را دارند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1312015

مهمترین اخبار ایران و جهان: