نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 11:21

نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد در بخش شبانکاره فعال شود

بوشهر- بخشدار شبانکاره گفت: نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد در سطح بخش فعال نیست و لازم است به خاطر اهمیت موضوع فرهنگ و هنر و همچنین جامعه هنرمندان و فرهیختگان بخش این نمایندگی فعال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم حسینی صبح پنجشنبه در نشست با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان مهمترین، نیازها و اولویت‌های فرهنگی و هنری بخش شبانکاره را مطرح و مهمترین دغدغه‌های این قشر را بیان کرد.

بخشدار شبانکاره با تاکید بر اهمیت مسائل فرهنگی در جامعه و توجه ویژه به مقوله فرهنگ و هنر، هنرمندان را پیشتازان مقابله با فعالیت‌های ضد فرهنگی دشمن بیان کرد و افزود: مدت‌ها است نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح بخش فعال نیست و لازم است به جهت اهمیت موضوع فرهنگ و هنر و همچنین جامعه هنرمندان و فرهیختگان بخش این نمایندگی فعالیت خود را از سر گیرد.

بخشدار شبانکاره، نیاز مبرم این قشر را به مجتمع فرهنگی، هنری ضروری دانست و گفت: ساختمان نیمه کاره مجتمع فرهنگی، هنری تکمیل و در اختیار هنرمندان بخش قرار گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دشتستان ضمن تأیید صحبت‌های بخشدار شبانکاره قول مساعد برای تحقق این امر و شروع فعالیت نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش و پیگیری برای از سرگیری ساخت ساختمان نیمه کاره مجتمع فرهنگی هنری شهر شبانکاره را داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1301859

مهمترین اخبار ایران و جهان: