نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 07:55

آغاز تحویل 10 هزار واحد مسکن‌مهر در پردیس

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: مراحل تکمیل تمام 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس در حال انجام است، البته تحویل واحدها هم‌اکنون به متقاضیان شروع شده و متقاضیان در حال تحویل واحدهای خود هستند.

میرمحمد غراوی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران در رابطه با عدم تحویل به موقع 10 هزار واحد مسکن‌مهر پردیس طبق وعده داده شده توسط استاندار تهران، اظهار کرد: 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس قبل از سال 1402 تقریبا آماده بود ولی متأسفانه برخی شرایط برای تکمیل واحدها فراهم نشد.

وی افزود: به عنوان مثال در برخی موارد واحدها آماده بودند اما آسفالت معابر در برخی مکان‌ها تکمیل نشده بود که شرکت عمران شهرهای جدید درصدد این است که تمام مشکلات و کاستی‌های واحدهای مسکن مهر پردیس را بر طرف کند که پس از افتتاح باعث نارضایتی مردم نشود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با ذکر آنکه مراحل تکمیل تمام 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس در حال انجام است، گفت: البته تحویل واحدها هم‌اکنون به متقاضیان شروع شده و متقاضیان در حال تحویل واحدهای خود هستند، ولی وقتی همه این 10 هزار واحد تکمیل شد یک مراسم افتتاحیه به صورت کلی طی یک ماه آینده گرفته می‌شود.

غراوی به این مسأله نیز اشاره کرد که با افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر در پردیس، 19 هزار واحد دیگر باقی می‌ماند که تلاش می‌شود تا پایان سال تحویل متقاضیان شود.

وی در رابطه با افتتاح 2 هزار و 800 واحد نهضت ملی پرند نیز بیان کرد: واحدهای نهضت ملی پرند نیز شرایطی مشابه مسکن مهر پردیس دارند، به آن معنا که واحدها آماده هستند اما برخی کم و کاستی‌هایی دارند که در حال رفع شدن است.

به گزارش فارس، استاندار تهران در فرودین ماه 1402 در حاشیه بازدید از مسکن مهر پردیس گفته بود: ۱۰ هزار واحد از ۲۹ هزار واحد باقی مانده مساکن مهر پردیس که جزو تعهدات دولت‌های گذشته بوده است، در آینده‌ای نزدیک و کمتر از دو برابر انگشتان دو دست افتتاح خواهد شد.

وی در مورد ۱۹ هزار واحد باقی مانده مسکن‌مهر در پردیس نیز تاکید کرد: ۱۹ هزار واحد باقی مانده باید تا شهریور ماه امسال تکمیل و تحویل متقاضیان شود؛ زیرا بیش از ۸۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1309715

مهمترین اخبار ایران و جهان: