نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 15:31

پیام تسلیت معاون وزیر بهداشت در پی درگذشت ۵ دانشجوی علوم پزشکی

در پی وقوع حادثه‌ دلخراش برای تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، معاون آموزشی وزارت بهداشت در پیامی درگذشت ۵ دانشجو در این حادثه‌ مصیبت‌بار و دردآور را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی درگذشت ۵ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در حادثه رانندگی تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت و مصدومیت تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پی سانحه اخیر در استان فارس، موجب حزن و اندوه عموم هموطنان، خصوصا جامعه بزرگ علوم پزشکی و دانشگاهی کشور شد.

اینجانب این حادثه جانگداز را به خانواده های مکرم درگذشتگان تسلیت عرض کرده و برای درگذشتگان عزیز غفران و رحمت واسعه الهی، برای مصدومین این حادثه شفای عاجل و بهبودی کامل و برای خانواده های مکرم حادثه دیده، صبر و شکیبایی مسالت داریم.»

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر؛ محمدرضا کشتکار، زهره محمدی، فائزه ابراهیممی، محمد حقانی دانشجویان رشته پزشکی و ساسان حسین پور دانشجوی رشته پرستاری پنج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بوده اند که متاسفانه در دو سانحه رانندگی جان خود را از دست داده اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1280415

مهمترین اخبار ایران و جهان: