نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 19:23

خدمت‌رسانی به مردم باید مستمر باشد

زنجان-استاندار زنجان بر ضرورت پیگیری مسائل و مشکلات از سوی مدیران شهرستانی تاکید کرد و گفت: خدمت‌رسانی باید به صورت مستمر باشد و مدیران جوابگوی مطالبات مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن افشارچی روز یکشنبه در دیدار با شماری از نمایندگان گروه‌های مردمی و جهادی شهرستان ایجرود، افزود: مشکلات بزرگ پتروشیمی زنجان حل شده و با تامین اعتبار موردنیاز فرایند پیشبرد آن در حال انجام است.

وی به پروژه چهار بانده کردن مسیر ارتباطی زرین‌آباد - بیجار اشاره کرد و گفت: این طرح نیز در دست اجرا بوده و تلاش ما افزایش سرعت پیشرفت این پروژه است.

افشارچی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اتفاقات مثبتی در شهرستان ایجرود افتاده است، افزود: به سرانجام رسیدن پروژه‌های بزرگی که در این شهرستان در دست اجرا است، پیامدهای قابل توجهی در توسعه شهرستان خواهد داشت.

استاندار زنجان به تامین مالی شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان از محل مالیات ارزش‌افزوده اشاره کرد و گفت: سال گذشته بالغ بر ۱۶۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان از این محل اختصاص یافت و این موضوع موجب توسعه فعالیت‌های عمرانی شد.

افشارچی بر ضرورت پیگیری مسایل و مشکلات از سوی مدیران شهرستانی تاکید کرد و افزود: خدمت رسانی باید به صورت مستمر باشد و مدیران جوابگوی مطالبات مردم باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1278059

مهمترین اخبار ایران و جهان: