نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 14:23

انجام ۵ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۸ نفر دستگیر شدند

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته پنج ماموریت ویژه توسط پلیس به انجام رسیده است، گفت: در جریان این ماموریت‌ها هشت نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته پلیس پنج مأموریت ویژه را در استان سمنان به انجام رسانده است، ابراز داشت: زمین گیر شدن خرده فروش هروئین در گرمسار، دستگیری سارقان سابقه دار در سمنان، توقیف محموله قاچاق کالا در شاهرود، توقیف موتور سیکلت در صحنه تصادف سمنان و دستگیری فروشنده سلاح در گرمسار مهمترین این رویدادها را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه در مجموع این مأموریت‌ها هشت نفر دستگیر شدند، افزود: مهمترین مأموریت پلیس در رابطه با این دستگیری‌ها برقراری نظم و امنیت و احساس آرامش به شهروندان استان سمنان است.

فرمانده انتظامی استان سمنان طی دو حادثه مختلف متخلف با شلیک پلیس زمین گیر و دستگیر شده است، ابراز داشت: مأموران یگان امداد سمنان در جریان گشت زنی محلات جنوب این شهر به یک پراید مشکوک و دستور توقف او را صادر می‌کنند که بدون توجه به اخطار پلیس مواد مخدر را به بیرون پرتاب کرده و متواری می‌شود که پلیس برای توقف با شلیک هوایی پراید را متوقف و راننده را دستگیر می‌کند.

موقوفه‌ای در ادامه تصریح کرد: فردی که قصد فروش هفت قبضه سلاح جنگی همراه ۱۴ تیغه خشاب و مهمات و ۱۹۰ فشنگ را در گرمسار داشت شناسایی و متواری می‌شود که در نهایت پلیس برای توقف به لاستیک خودرو شلیک و پژو متوقف و راننده دستگیر شد.

وی از دستگیری پنج سارق سابقه دار با انجام هشت فقره انواع سرقت نظیر منزل، موتورسیکلت، مغازه، موتورسیکلت و غیره در شهر سمنان خبر داد و گفت: موتورسیکلتی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال بعد از تصادف با تیبا در پارک سوکان سمنان توقیف شد که تلاش برای راکب متواری ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین بیان کرد: با همکاری پلیس مبارزه با قاچاق کالا و امنیت اقتصادی شاهرود در کامیون عبوری که از تهران به سمت یکی از شهرهای شرقی کشور در حرکت بود تعداد ۵۵۲ قوطی نوشیدنی انرژی زا، ۷۲ قوطی کمپوت آناناس، تعداد دو هزار و ۴۱۴ لوازم آرایش و دو کولر گازی قاچاق کشف و راننده دستگیر شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1321915

مهمترین اخبار ایران و جهان: