نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 11:33

سخنرانی سخنگوی دولت در جمع روایتگران پیشرفت در کرمان

کرمان - سخنگوی دولت فردا(پنجشنبه) در جمع اعضای کاروان روایتگران پیشرفت در کرمان سخنرانی می کند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون برگزاری اولین همایش روایتگران پیشرفت در کرمان به عنوان بزرگترین استان کشور گفت: بنا به سفارش مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین و همچنین تأکیدات ایشان در سخنرانی سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در خصوص ایجاد امید برای مردم و از سوی دیگر دستور رئیس جمهور در زمینه روایت پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران، این همایش از امروز آغاز شده است.

مجتبی اسدی‌زاده ادامه داد: در این همایش که با همکاری بسیج رسانه در حال برگزاری است ۲۱ خبرنگار خارجی و ۵۰ خبرنگار داخلی که بیشتر آنان مدیر مسئولان خبرگزاری‌ها و مطبوعات کشورهستند، دعوت شده‌اند.

وی افزود: خبرنگاران طی دو روز از پهنه‌های معدن، خطوط انتقال آب از خلیج فارس، دستاوردها، توانمندی‌های استان بازدید خواهند کرد و سپس در سالن همایشهای استانداری در همایش روایتگران پیشرفت حضور خواهند یافت.

وی با بیان اینکه مدعوین این همایش فردا (پنجشنبه) به زیارت مزار مطهر سپهبد شهید قاسم سلیمانی می‌روند، اعلام کرد: سخنران محوری اولین همایش روایتگران پیشرفت، دکتر بهادری جهرمی سخنگوی دولت خواهد بود.

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان در پایان اظهار داشت: در این همایش همچنین از فراخوان جشنواره تولیدات روابط عمومی و رسانه‌ها با محوریت شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» و روایت پیشرفت رونمایی خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1284259

مهمترین اخبار ایران و جهان: