نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 23:16

روند مصرف برق در اداره کل میراث فرهنگی سمنان اصلاح شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از برگزاری جلسه مدیریت و اصلاح روند مصرف برق در راستای کاهش مصرف برق این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نسیبه همتی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان اظهار کرد: در این جلسه در راستای مدیریت و اصلاح روند مصرف، نقاط ممیزی و ظرفیت‌های صرفه‌جویی انرژی با توجه به شروع فصل گرما و افزایش شدید مصرف برق به سبب نا ترازی تولید و مصرف بررسی شد.

وی با اشاره به قدیمی بودن ساختمان اداری و تأسیسات آن افزود: در راستای کاهش مصرف برق کنترل و سرویس سیستم سرمایش این اداره کل انجام و اشکالات فنی آن رفع شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای مدیریت و کاهش مصرف برق، کم کردن لامپ‌های اضافی و جایگزینی لامپ‌های کم‌مصرف، استفاده از کلیدهای مجزا برای روشنائی‌بخش‌های مختلف در ساختمان اداری، استفاده حداکثری از نور خورشید، کنترل خاموشی دستگاه‌های کامپیوتری و وسایل سرمایشی بلافاصله بعد از اتمام ساعات کاری است.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1283759

مهمترین اخبار ایران و جهان: