نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 22:33

پرداخت ۳۶۰ میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران مازندران

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: ۳۶۰ میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران مازندران پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده مطالبات کشاورزان گندم‌کار استان مازندران به میزان ۳۶۰ میلیارد تومان پرداخت شد.

وی افزود: کشاورزان استان که اسناد مالی مربوط به تحویل محصول گندم آنها به مراکز خرید تضمینی اداره کل غله مازندران تا تاریخ ۱۸ خرداد در بانک عامل تائید شد، مطالبات خود را دریافت کردند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با اشاره به سیاست‌های حمایتی دولت از بخش کشاورزی؛ تصریح کرد: عملیات خرید تضمینی گندم در استان مازندران توسط این اداره کل در حال انجام است.

 وفایی‌نژاد یادآور شد: تاکنون حدود ۸۱ هزارو ۴۵۲ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به مراکز خرید تضمینی غله استان تحویل داده شده است.

وی با اشاره به تحویل بیش از ۵۵ درصد گندم خریداری شده در شرق استان، بیان کرد: شهرستان‌های بهشهر و گلوگاه دارای بالاترین آمار دریافت این محصول در استان بوده و تاکنون حدود ۴۵ هزار تن گندم در این دو شهرستان تحویل مراکز خرید تضمینی اداره کل غله شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران گفت: بهای محصول تحویلی گندم‌کاران کشور از طریق سیستم بانکی و با توجه به زمان ثبت و تائید اسناد در سامانه بانک به‌صورت متمرکز به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1306415

مهمترین اخبار ایران و جهان: