نیوز سیتی!
20 آذر 1401 - 19:49

مدارس البرز ۲۱ و ۲۲ آذر ماه غیرحضوری شد

کرج- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: با توجه به تداوم غلظت آلاینده‌ها تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذرماه غیرحضوری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد افضلی در حاشیه بیست و چهارمین جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان اظهار کرد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر تداوم غلظت آلاینده‌ها طی روزهای ۲ روز آینده، مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذرماه غیرحضوری است.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر وضعیت هوای استان البرز در شرایط ناسالم قرار دارد، تاکید کرد: جلوگیری از تردد کلیه وسایل نقلیه موتوری دارای پلاک شخصی، عمومی و دولتی فاقد برچسب معاینه فنی معتبر در سطح شهرها توسط مأموران راهنمایی و رانندگی و جلوگیری از انجام کلیه فعالیت‌های عمرانی که سبب تشدید آلودگی هوا می‌شود، ضروری است.

همچنین استقرار و آماده باش پایگاه‌های سیار اورژانس و هلال احمر با جانمایی مناطق آلوده‌تر و پرتردد به منظور کاهش زمان دسترسی به پایگاه‌ها، موافقت مدیران دستگاه‌های اجرایی با مرخصی کارکنان، هماهنگی برای تعطیلی موقت واحدهای صنعتی، کارخانه‌ها و مراکز مؤثر در تشدید آلودگی هوا، تطبیق ساعات کار حمل و نقل همگانی با ساعات کار اداری و مراکز آموزشی تعیین شده توسط کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا ازمصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای البرز است.

باتوجه به شرایط ناسالم هوا، کلاس‌های درس کلیه مقاطع تحصیلی در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آذر به صورت غیرحضوری و در بستر شاد برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 905015

مهمترین اخبار ایران و جهان: