نیوز سیتی!
09 آذر 1401 - 12:18

۱۱۶۵اثر پژوهشی به همایش بین‌المللی مادران فاطمی ارسال شد

بندرعباس - مدیر حوزه‌های علمیه خواهران هرمزگان گفت: ۱۱۶۵ اثر پژوهشی به همایش بین‌المللی مادران فاطمی بندرعباس ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم حوزه علمیه بیان حقایق و ترویج مفاهیم دینی است، دشمن از غفلت سو استفاده می‌کند و موجب بروز مشکل می‌شوند.

وی افزود: یکی از تاکیدات مهم رهبر معظم انقلاب بحث جهاد تبیین است که بنا بر همین فرمایش رهبری حوزه علمیه خواهران در حال برگزاری یک همایش بین المللی حول محور زنان و مادران است که دوره اول آن به میزبانی بندرعباس در حال برگزاری است.

دبیر اجرایی همایش بین المللی مادران فاطمی گفت: در این همایش به دنبال تبیین نقش مادران و زنان در جامعه پردازی و جایگاه واقعی زنان به ویژه زنان در خط ولایت است که فرزندانی حسینی تربیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این همایش یک ابتکار به خرج داده شده و برای زنان جامعه یک الگو و مدل عینی از مادران فاطمی نیز به جامعه معرفی شده در این همایش ام الشهدا شهیده فاطمه نیک که ۸ عضو خانواده وی شهید شدند و خودشان نیز در سال ۶۶ و در مراسم حج به شهادت رسیدند به عنوان یک الگو به زن ایرانی معرفی می‌شود.

وی افزود: شهیده فاطمه نیک گنج پنهان استان هرمزگان است که در جزیره هرمز توانست خود را در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار کند و می‌تواند الگوی بسیاری از زنان و دختران جامعه ما باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 889815

مهمترین اخبار ایران و جهان: