نیوز سیتی!
23 آذر 1401 - 11:17

تشدید حملات به اسرای فلسطینی/رژه نظامی مشترک مقاومت در جنین+ فیلم

باشگاه اسیر فلسطین با صدور بیانیه ای از افزایش حملات نظامیان صهیونیست علیه اسرای فلسطینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، باشگاه اسیر فلسطین امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای، از افزایش حملات نظامیان صهیونیست علیه اسرای فلسطینی، خبر داد.

بنابراین گزارش، میزان حملات نظامیان صهیونیست و تعرضات آنها علیه اسرای فلسطینی به میزان قابل ملاحظه ای در مقایسه به ماه گذشته میلادی (نوامبر) افزایش پیدا کرده است.

بنابر اعلام باشگاه اسیر فلسطینی این حملات صهیونیست ها شامل حال اکثر اسرای فلسطینی به ویژه اسرایی که در زندان های دامون، نقب، مجدو، هداریم، ریمون و عوفر قرار دارند، شده است. در این حملات وحشیانه شماری از اسرای فلسطینی حتی اسرای زن نیز زخمی شده اند.

درگیری بامدادی مقاومت با نظامیان صهیونیست

گروه های مقاومت فلسطین بامداد امروز چهارشنبه با نظامیان صهیونیست در نابلس درگیری مسلحانه داشتند. گردان بلاطه از گروه های مقاومتی فعال در شهر نابلس (شمال کرانه باختری) با صدور بیانیه ای اعلام کرد: بامداد امروز نفوذ یک گروه از نظامیان صهیونیست به اطراف اردوگاه بلاطه در نابلس را شناسایی کرده و با آنها وارد درگیری شده است.

گردان نابلس وابسته به گروهان های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) با صدور بیانیه از تیراندازی شدید مبارزان مقاومت به یک یگان از ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف اردوگاه بلاطه خبر داد.

همچنین گروه های مقاومت از تیراندازی به سوی گشتی های ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه رفیدیا خبر داده که موجب عقب نشینی آنها از این منطقه شده است.

بازداشت دستکم ۲۰ فلسطینی در کرانه باختری

نظامیان صهیونیست در جریان یورش بامداد و صبح امروز چهارشنبه به کرانه باختری و قدس اشغالی، دستکم ۲۰ فلسطینی را بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست در این یورش ها، شماری از اسرای آزاده فلسطینی را نیز در مناطق مختلفی از جمله الخلیل، نابلس، اریحا، رام الله و بیت لحم بازداشت کرده و به مراکز امنیتی منتقل نمودند. در بین بازداشتی 4 تن از رهبران حماس نیز حضور دارند.

رزمایش مشترک قسام و گروهان قدس / تجدید بیعت جنین با شهدا

شامگاه گذشته گروهان های قدس و گردان های قسام در اردوگاه جنین (شمال کرانه باختری) یک رژه نظامی مشترک برگزار کردند.

بنابر اعلام منابع محلی، این رژه نظامی در راستای تجدید بیعت با آرمان های شهدای فلسطینی به ویژه شهید «فاروق سلامه» از اعضای گردان جنین، که تنها چند روز قبل از مراسم عروسی اش به شهادت رسید، برگزار شد.

در این رژه نظامی گروه های مقاومت بر وحدت خود در میدان در مواجهه با اشغالگران صهیونیست تاکید ورزیدند:

منبع: مهر
شناسه خبر: 909959

مهمترین اخبار ایران و جهان: