نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 11:13

معاون وزیر راه و شهرسازی از محلات هدف بازآفرینی گرگان بازدید کرد

گرگان- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با همراهی جمعی از مدیران گلستانی از محلات هدف بازآفرینی شهری گرگان بازدید و از آخرین اقدامات و پروژه های اجرایی مطلع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز محمد آیینی، م عاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری با همراهی غلامرضا منتظری، نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، مهیایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان و جمعی دیگر از مدیران از محلات کوی محتشم، اوزینه، چناران و قلعه حسن گرگان بازدید کردند.

وی ضمن اطلاع از آخرین اقدامات اجرایی انجام شده برای بازآفرینی شهری در این محلات با تعدادی از شهروندان ساکن در این محلات دیدار و در خصوص مشکلات و دغدغه‌های محله با آنها گفتگو کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری ایران در این بازدید گفت: گرگان از جمله شهرهایی است که از مهاجر پذیری بالایی برخوردار است و برای جلوگیری از گسترش آسیب‌های حاشیه‌نشینی در این شهر به راهکار اساسی و برنامه‌ریزی کاربردی نیاز دارد.

محمد آیینی افزود: اگر جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز در گرگان گرفته نشود بروز مشکلات در حاشیه این شهر ادامه خواهد داشت؛ مدیران دستگاه‌های مرتبط گلستان باید انجام این برنامه‌ریزی را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دهند و حل مسائل و مشکلات گرگان با جدیت پیگیری کنند.

گفتنی است، بازدید از محله‌های هدف بازآفرینی و سکونتگاه‌های غیر رسمی شهر گرگان و شرق استان، بازدید از مدرسه صالحیه و مسجد گلشن گرگان و همچنین حضور در جلسه ستاد بازآفرینی استان از برنامه‌های معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری در طی سفر یک روزه وی به گلستان است.

حضور در مراسم افتتاحیه آسفالت بازآفرینی محله انجیراب شهر گرگان و همچنین افتتاح محوطه سازی امام زاده ۹ تن گرگان و نشست با نماینده ولی فقیه در گلستان و پاسخگویی به سوالات خبرنگاران از دیگر برنامه‌های سفر آیینی به استان گلستان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 915159

مهمترین اخبار ایران و جهان: