نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 14:01

ارائه محصولات قسطی در فروشگاه‌های شهروند

مدیرعامل شرکت شهروند گفت: خدمات اقساطی و الکترونیکی در فروشگاه های شهروند تهران و شهرستان های حومه به مشتریان ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدحسین حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد صبح امروز در هفدهمین شنبه‌های امید و افتخار و در آئین بهره برداری از مجموعه تفریحی اقیانوس پارک گفت: این مجموعه به عنوان تم پارک طراحی و از یک قدرت تخیلی در آن استفاده شده است.

وی با بیان اینکه بخش بزرگی از منطقه گردشگری عباس آباد با تم پارک‌های موضوعی طراحی شده است اظهار کرد: این اقیانوس پارک مکمل طرح تم پارک موضوعی اراضی عباس آباد است و به کمک بخش خصوصی به سرانجام رسیده است.

در ادامه محمدامین توکلی زاده معاون فرهنگی شهرداری تهران نیز با بیان اینکه تم پارک‌ها نوع جدیدی از گردشگری است گفت: پارک‌های موضوعی کمک می‌کنند که در کنار تفریح آموزش هم در اولویت باشد.

وی ادامه داد: در این پارک از وسایل بازیافتی استفاده شده است و در شرایط امروز شاهد اثرات مخرب زیست هستیم ایجاد این پارک نشان از توجه به محیط زیست دارد.

توکلی زاده تصریح کرد: از ابتدای شورای ششم مدیریت شهری توجه ویژه ای به حوزه گردشگری داشته است و امیدواریم با تشکیل سازمان گردشگری شهر تهران یک الگوی خاص گردشگری و رخ دادهای ویژه در تهران رخ دهد.

در ادامه مراسم علی‌اصغر شالبافیان حسین‌آبادی معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفد: پارک‌های موضوعی در حوزه گردشگری سبب تکرار بازدید و در نتیجه منجر به رونق و جذب گردشگری می‌شود برای مثال در سال ۹۸ یکی از همین پارک‌های موضوعی ششمین مقصد گردشکری بوده است.

شال بافان تصریح کرد: این پارک‌ها نسبت به سایر تأسیسات گردشگری دیگر با سرمایه و زمان کمتری به ایجاد ظرفیت اشتغالزایی بالا کمک می‌کند.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه حوزه تفریح و سرگرمی حوزه مغفول گردشگری است: در این حوزه تمام آئین نامه و دستورالعمل‌های لازم برای اعطای مجوز را صادر می‌کنیم.

در ادامه افتتاح ۸ فروشگاه شهروند نیز در دستور کار قرا گرفت و داوود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند گفت: ۲۸ سال از عمر فروشگاه شهروند می‌گذرد و با توسعه فضای کسب و کار در کشور، شهروند نیز از سال ۱۴۰۰ متحول شد و از امروز ۸ شعبه با عنوان شهروند محله به لیست فروشگاه‌های شهروند اضافه می‌شود.

وی افزود: از این پس خدمات اقساطی و الکترونیکی هم در فروشگاه‌های شهروند تهران و هم در شهرستان‌های حومه به مشتریان ارائه می‌شود.

در ادامه پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: این پارک در سطح شهر تهران منجر به توسعه می‌شود و بهای ورودی آن ۱۲۰ هزار تومان است.

براساس این گزارش علیرضا زاکانی شهردار تهران برای دومین هفته متوالی به دلیل حضور در جلسات بررسی بودجه دولت در برنامه شنبه‌های امید و افتخار حاضر نشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 915615

مهمترین اخبار ایران و جهان: