نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 23:42

کاروان خدمت استان سمنان ۴۷۸ مصوبه داشته است

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه کاروان خدمت استان ۴۷۸ مصوبه داشته است، گفت: ۹۹ مصوبه از این تعداد در دست اجرا بوده و مابقی اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی شامگاه یکشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری سمنان بیان کرد: طی مهرماه ۱۴۰۰ تا مهرماه ۱۴۰۱، مجموعاً ۳۳ برنامه کاروان خدمت با حضور استاندار و بالغ بر ۲۵ مدیرکل ستادی و اجرایی، در هشت شهرستان استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه پنج هزار نفر از مردم استان سمنان موفق شدند تا در قالب این برنامه از نزدیک با استاندار و مدیران کل ستادی و اجرایی دیدار و گفتگو کنند، افزود: برنامه کاروان خدمت که با هدف ارتباط چهره به چهره با مردم و رسیدگی موردی به مشکلات و انتظارات اقشار مختلف مردم به انجام می‌رسد، تا کنون ۴۷۸ مصوبه در پی داشته که ۳۷۹ مصوبه اجرایی و تعداد ۹۹ مصوبه نیز در حال اجرا است.

معاون استاندار سمنان با تاکید بر اینکه به‌منظور تسریع در اجرایی شدن تصمیمات، ستاد پیگیری مصوبات سفر استاندار، هر هفته به ریاست مدیرکل دفتر استاندار و با حضور مدیران مرتبط برگزار می‌شود، گفت: مصوبات شش برنامه کاروان خدمت به میزان ۱۰۰ درصد، ۱۱ برنامه به میزان ۸۰ درصد، ۱۴ برنامه بین ۵۰ تا ۷۹ درصد و مصوبات دو برنامه نیز کمتر از ۵۰ درصد اجرایی شده است.

حمیدی گفت: فارغ از سفرهای اداری، بازدیدی و برنامه‌های عمومی که به صورت مستمر در شهرستان‌های استان به انجام می‌رسد، تلاش شده است تا به صورت میانگین هر ۱۱ روز یک بار با برگزاری برنامه کاروان خدمت پاسخگوی مردم بوده و ضمن حضور در مناطق مختلف استان، از نزدیک، پیگیر رفع مشکلات و انتظارات آنان باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 934159

مهمترین اخبار ایران و جهان: