نیوز سیتی!
05 دی 1401 - 17:39

برخورد اتوبوس با گاردریل در خراسا‌ن‌شمالی، ۱۲ مصدوم برجای گذاشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اعلام حادثه انحراف و تصادف اتوبوس با گاردیل گفت: این حادثه ۱۲ مصدوم داشت که خوشبختانه حال عمومی آنان خوب است.

تقی دولت‌آبادی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: در حادثه انحراف و تصادف اتوبوس با گاردیل محور شیروان به فاروج، ۵ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، این حادثه ۱۲ مصدوم داشت که خوشبختانه حال عمومی آنان خوب است.

وی گفت: این حادثه که در کیلومتر 5 محور شیروان به فاروج رخ داد، صبح امروز به اورژانس گزارش شد که در کمترین زمان ممکن با اعزام 5 دستگاه آمبولانس به همراه 12 نفر نیرو، به حادثه‌دیدگان امدادرسانی شد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه بیمار بدحال و فوتی نداشتیم، افزود: از 12 مصدوم این حادثه، 7 نفر به بیمارستان هاشمی شیروان و 5 نفر نیز به بیمارستان شهدای فاروج منتقل شدند.

وی تصریح کرد: ۹ بیمار با آمبولانس‌های ۱۱۵ و سه بیمار نیز با آمبولانس هلال‌احمر به این دو بیمارستان منتقل شدند که تا این لحظه از مجموع ۱۲ مصدوم، ۹ نفر از بیمارستان ترخیص شدند و سه نفر نیز با حال عمومی خوب در حال سیر روند درمان خود در اورژانس بیمارستان هاشمی شیروان هستند.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 936459

مهمترین اخبار ایران و جهان: