نیوز سیتی!
05 دی 1401 - 16:17

آزادراه الغدیر فرصتی برای کاهش بار ترافیک ملی است

استاندار البرز گفت: در بازدید های میدانی از راه های استان به تمامی مطالبات مردم و نیازهای راه ها برای بهبود تردد مردم، آگاه هستم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسات ساماندهی آزادراه الغدیر و راه کردان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با بیان اینکه باید تمامی راه ها و مسیرها برای تسریع و تسهیل در تردد مردم مناسب باشد، افزود: در بازدید های میدانی از راه های استان به تمامی مطالبات مردم و نیازهای راه ها برای بهبود تردد مردم، آگاه هستم.

وی ادامه داد: بر این اساس مدیران مربوطه در حوزه های راه و شهرسازی، راهداری و شهرداری ها مکلف هستند که طی برنامه ریزی اصولی و اعلام زمانبندی دقیق نسبت به حل موضوعات حوزه خود اقدام کنند.

عبداللهی گفت: روند تحقق مطالبات و رفع مشکلات به صورت میدانی مورد بررسی و رصد قرار می گیرد.

وی با اشاره به آزادراه الغدیر افزود: این آزادراه ظرفیت بسیار مغتنمی برای کاهش بار ترافیکی شریان های اصلی کشور و بویژه استان البرز بعنوان شاهراه ارتباطی میان استان های شمال و شمال غربی کشور محسوب می شود.

استاندار البرز گفت: این آزادراه می تواند با جذب و هدایت تردد وسایط نقلیه سنگین، بار بزرگی از ترافیک آزادراه تهران-قزوین را کاهش دهد.

وی افزود: موضوعاتی از قبیل تامین امنیت بواسطه استقرار مشخص نیروی انتظامی، هلال احمر، پایگاه های خدمات رسانی از جمله مجتمع های خدماتی و رفاهی و تامین روشنایی آزادراه الغدیر مورد بررسی قرار گرفت.

عبداللهی تمامی مدیران مربوطه را موظف به پیگیری و رسیدگی به موضوعات مطروحه کرد.

وی با اشاره به بازدید های میدانی از راه کردان و لزوم تعریض و ساماندهی این مسیر برای گره گشایی از ترافیک ها، برنامه های عمرانی مناسب در این خصوص ارائه داد و مدیران مربوطه و معاون هماهنگی امور عمرانی را موظف به تسریع در تحقق اهداف کرد.

پایان پیام/ج

منبع: فارس
شناسه خبر: 936215

مهمترین اخبار ایران و جهان: