نیوز سیتی!
02 دی 1401 - 16:56

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مردم سخت گیری نکنند

امام جمعه پل‌دختر گفت: بانک‌های این شهرستان در پرداخت تسهیلات با مردم آسان بگیرند  و سخت گیری نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: نیازها و حوایج  مردم براساس روایات نعمت‌های الهی هستند و نباید از آن خسته شد که در این صورت  خداوند آن را سلب و به سوی دیگران بر می‌گرداند.

وی افزود: مردم در این شرایط سخت اقتصادی اگر نیاز نداشته باشند در بانک‌ها برای تسهیلات التماس نمی‌کنند بنابر این روسای بانک‌ها به خواهش و تقاضای مراجعان با سعه صدر و برخورد ملایم توجه و نهایت هم‌کاری را مدیریت کنند.

امام جمعه پل‌دختر بر عدم برخورد چکشی برخی بانک‌ها با مراجعان تاکید کرد و گفت: روسای بانک‌های پل‌دختر اگر نمی‌توانند به تقاضای ارباب رجوع پاسخ مثبت دهند حداقل با ملایمت و تکریم آنها را قانع کنند.

وی افزود: انتظار می‌رود بانک‌های پل‌دختر این مشکلات را مدیریت کنندچراکه مردم آسیب دیده از سیل ١٣٩٨ هستند و هنوز دود کنده این خسارت‌ها و آسیب در برخی خانواده‌ها ساری و جاری است.

موسوی مردم را به استقبال  از ورود چهار شهید گمنام روز شنبه آینده سوم‌دی ماه جاری اشاره و مردم را به این مراسم دعوت کرد و یادآورشد: پیکرچهارشهید گمنام فردا روز شنبه ساعت ١۶ عصر فضای شهر پل‌دختر را نورانی و منور می‌کند و پیکرهای این شهیدان از میدان شهید بهشتی تشییع و پس از پیمودن خیابان‌های امام و شهید سلیمانی در مسجد امیرالمومنین (ع) شهر پل‌دختر مراسم شبی با شهدا برگزار می‌شود.

امام جمعه پل‌دختر از مردم ولایت‌مدار و هیات‌های مذهبی پل‌دختر که در ایام فاطمیه در مساجد و حسینیه‌ها مراسم عزاداری برگزارکردند، تقدیر کرد.

وی به سوم جمادی الثانی سال‌روز شهادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد وافزود:حضرت فاطمه زهرا (س) با سن کمی که داشتند در دفاع از ولایت و حریم اهل بیت (ع) نهایت دفاع را داشتند و در این راه به شهادت رسیدند.

موسوی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: سیره و روش زندگی حضرت زهرا (س) در حوزه‌های مختلف عبادت، ولایت‌مداری، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، خانه داری، همسرداری ، تربیت فرزند و مبارزه با جریان‌های مشکوک و نفوذ  دشمنان  و زیاده خواهان و دنیا طلبان بهترین الگو برای بشریت به ویژه زنان مسلمان می‌باشد.

امام جمعه پل‌دختر هفتم دی سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی را گرامی‌داشت و گفت: دشمن همواره از نادانی و جهل مردم سوء استفاده می‌کند، قبل از انقلاب ۴٢ درصد اما امروز ٩٨ درصد جامعه ایران اسلامی باسواد هستند که از افتخارات انقلاب و نظام اسلامی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 928715

مهمترین اخبار ایران و جهان: