نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 15:11

۱۲۶ هزار داوطلب اهدای خون در خوزستان هستند

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: ۱۲۶ هزار داوطلب اهدای خون خوزستان در سال ۱۴۰۱ داشتیم که از آنها تقدیر می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مصطفی جمالی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران امروز در حاشیه بازدید از مراکز اهدای خون اظهار کرد: یکی از مهمترین مطالبات سازمان، افزایش بازرسی‌های بیمارستانی برای جلوگیری از هدر رفت خون و فرآورده‌های خونی است که امیدواریم در ادارات کل استانی انتقال خون، شاهد تحقق این موضوع مهم باشیم.

وی بیان کرد: در بازدید میدانی از مراکز اهدای خون خوزستان، به صورت ملموس با مشکلات موجود آشنا شدیم و قرار است با یک برنامه‌ریزی مدون و در سریع‌ترین زمان، شرایط محیطی برخی از مراکز اهدای خون را با ظرفیت مسئولان استانی، خیرین و مجموعه‌های مردم نهاد، بهبود یابد.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: در دیدار با استاندار خوزستان مقرر شد تمام ظرفیت‌های استانی برای توسعه و گسترش فعالیت مراکز اهدای خون به کمک بیایند.

وی تصریح کرد: ۱۲۶ هزار داوطلب اهدای خون خوزستان در سال ۱۴۰۱ داشتیم که از آنها تقدیر می‌کنیم.

جمالی در ادامه خاطرنشان کرد: در تمام مراکز اهدای خون سطح استان خوزستان بسیار رضایت‌بخش بود و همچنین روند فعالیت ۲ سال اخیر نشان دهنده برنامه‌ریزی و هدفگذاری مطلوب است.

وی اضافه کرد: باید برای حل مشکلات در حوزه نوسازی، بهسازی و تجهیز مراکز بر اساس نیازسنجی و اولویت اقدام کرد.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران عنوان کرد: در طول سه روز از مراکز اهدای خون در شهرستان‌های اهواز، اندیمشک، دزفول، شوشتر، مسجدسلیمان، آبادان، خرمشهر، ماهشهر، بهبهان و ایذه بازدید به عمل آمد و تمام مطالبات و مشکلات مورد بررسی قرار گرفت تا بتوانیم با آگاهی بیشتر نسبت به بهبود روند فعالیت انتقال خون در استان خوزستان گام برداریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1202815

مهمترین اخبار ایران و جهان: