نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 17:31

اشتغالزایی برای ۴۰۰ نفر با توسعه صندوق‌های قرض الحسنه در زرندیه

اراک- فرمانده سپاه زرندیه گفت: با اعطای تسهیلات از طریق صندوق‌های قرض‌الحسنه، ۱۵ میلیارد تومان وام به متقاضیان اعطا شده که حاصل آن اشتغالزایی برای ۴۰۰ نفر بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن صادقی، ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از چند پروژه سازندگی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف شهرستان زرندیه اظهار کرد: در سال گذشته ۶ واحد منزل مسکونی در مناطق کم برخودار برای محرومان احداث شد.

وی با اشاره به اعزام ۵۰ گروه جهادی به اردوهای جهادی برای خدمت رسانی به مستضعفان و محرومان تصریح کرد: سنگ فرش روستای ازبیزان، آسفالت روستای سلطان احمدلو، تسطیح جاده فرج آباد، مرمت مساجد روستای علیشار و فرج آباد از جمله پروژه‌های مهم محرومیت‌زدایی در شهرستان زرندیه است.

فرمانده سپاه زرندیه افزود: در سال گذشته بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ بسته کمک معیشتی توزیع شد همچنین ۲۵۰ میلیون تومان کمک نقدی به منظور محرومیت‌زدایی به مناطق کم برخودار و خانواده‌های نیازمند اختصاص یافت.

صادقی عنوان کرد: ایجاد کانال‌های آبرسانی کشاورزی و شرب به طول چهار هزار و ۲۰۰ متر و احداث دو استخر آب از جمله خدمات بسیج سازندگی به مناطق روستایی است.

وی راه اندازی و توسعه صندوق‌های قرض الحسنه را یکی از برنامه‌های مهم سپاه زرندیه برای اشتغالزایی عنوان کرد و افزود: ۱۵ میلیارد تومان وام از طریق صندوق‌های قرض‌الحسنه به متقاضیان در سال گذشته اعطا شد که حاصل آن اشتغالزایی برای ۴۰۰ نفر بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1202959

مهمترین اخبار ایران و جهان: