نیوز سیتی!
22 اردیبهشت 1402 - 13:55

فیلم| انتقام موشکی سرایالقدس از اشغالگران

«سرایاالقدس»، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فیلمی از حملات موشکی خود به سرزمین‌های اشغالی منتشر و تاکید کرد که این عملیات، انتقام خون فرماندهان شهید این جنبش بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بخش رسانه‌ای «سرایاالقدس»، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در فلسطین شب گذشته (پنجشنبه، ۱۱می) با انتشار فیلمی اعلام کرد که حملات موشکی و راکتی به سرزمین‌های اشغالی، از اطراف غزه تا تل‌آویو، پاسخ مقاومت به جنایت اشغالگران در ترور فرماندهان این جنبش بوده‌ است.

در ابتدای این فیلم آمده است: این تصاویر، حملات موشکی غرفه مشترک عملیات‌های جناح‌های مقاومت است؛ ما صدها موشک و راکت را در قالب عملیات «انتقام آزادگان»، در پاسخ به ترور رهبران سرایاالقدس به سوی صهیونیست‌ها شلیک و به تا جنوب تل‌آویو رساندیم.

 

 

گردان‌های القدس روز گذشته و قبل از انتشار فیلم حملات، تصاویر دیگری از روند آماده‌سازی حملات موشکی علیه رژیم صهیونیستی منتشر و با متداول کردن هشتگ «انهم مغرقون/آن‌ها غرق‌شده‌اند» به اشغالگران هشدار داد.

 

 

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین روز چهارشنبه (۱۰می) بعد از انجام عملیات راکتی چندساعته علیه اشغالگران صهیونیست و فرار همه شهرک‌نشینان به پناهگاه‌ها، بیانیه‌‌ای صادر و در آن تاکید کرده بود: اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین اجرای عملیات «انتقام آزادگان» را اعلام می‌کند؛ عملیاتی که شامل هدایت یک حمله راکتی بزرگ با صدها راکت به اماکن، شهرک‌ها و اهداف دشمن شد و از نوار غزه تا تل‌آویو را دربرگرفت.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: این عملیات در پاسخ به جنایت ترور رهبران مجاهد گردان‌های قدس یعنی «جهاد الغنام»، «خلیل البهتینی» و «طارق عزالدین» از طریق بمباران وحشیانه و خائنانه منازل آنان و همچنین شهادت تعدادی از افراد غیرنظامی بود که در خانه‌هایشان امن بودند.

روز سه‌شنبه (۹می) ارتش رژیم صهیونیستی طی حملات هوایی به نوارغزه، سه تن از فرماندهان جهاد اسلامی را به شهادت رساند. اتاق مشترک، مسئولیت کامل عواقب این جنایت ناجوانمردانه را بر عهده دشمن جنایتکار دانست و خاطرنشان کرد که اشغالگران و رهبران آنان که آغازگر تجاوز هستند، باید خود را برای پرداخت بهای آن آماده کنند.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1206215

مهمترین اخبار ایران و جهان: