نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 11:03

همه دستگاه‌ها باید برای پیشبرد آموزش و پرورش تلاش کنند/ دشمن بر روی نوجوانان تمرکزکرده است

رییس سازمان ملی کودک و نوجوان کشور گفت: از مسوولان استان زنجان خواستارم که برای آموزش پرورش یک ائتلاف ملی در مقیاس استانی اتفاق بیفتد و دستگاه‌های دیگر هم برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش همراهی کنند چرا که دشمن بر روی نوجوانان ما تمرکز ویژه کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجتبی همتی‌فر، رییس سازمان ملی کودک و نوجوان کشور در همایش تجلیل از معلمان نمونه استان زنجان با بیان اینکه همه ما یک وظیفه و مسوولیتی در قبال شان، جایگاه و منزلت معلمان داریم و دلیل این مراسم هم همین است، اظهار داشت: اگر هر فردی در هر نقطه‌ای ایستاده است حتما  نقش معلمان و آموزگاران در رسیدن به آن جایگاه موثر بوده است.

رییس سازمان ملی کودک و نوجوان کشور با طرح این سوال که چرا تکریم از معلم و مربی موضوعیت دارد، گفت: شخصیتی که معلم و مربیان دارند و کسانی که هم‌سخن  و هم‌نقش پیامبران هستند، بسیار حساس و مهم است و مسوولیت بسیار سنگینی بر عهده دارند.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات سال گذشته و با بیان اینکه اینکه در اتفاقات اخیر بیشتر از تهاجم فرهنگی صحبت شد اما در حال حاضر گویا باید از تهاجم به مدرسه یاد کنیم، عنوان کرد: گویا جنگ رسانه‌ای جنگ جدی است که تمرکز ویژه بر روی نوجوانان است.

همتی‌فر در ادامه گریزی به دیدار رهبری با دانشجویان در سال ۱۴۰۱ زد و اضافه کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار یک نکته را تذکر دادند و فرمودند دشمن به دنبال ایدئولوژی‌زدایی است و برای اثر گذاری آن، بر روی هویت‌زدایی و آمان‌زدایی نسل جوان و نوجوانان دست گذاشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه مسوولان نتها فقط در هفته معلم بلکه باید در طول سال به مدرسه سر بزنند  چرا که این حضور و سر زدن‌ها هم برای خودشان برکت خواهد داشت و هم برای حل مسایل آموزش و پرورش موثر خواهد بود، گفت: برای آموزش پرورش یک ائتلاف ملی در مقیاس استانی اتفاق بیفتد و دستگاه‌های دیگر هم برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش هم در استان و هم در کشور کمک کنند و همراهشان باشند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1197059

مهمترین اخبار ایران و جهان: