نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 10:24

منطقه بیمارستان امام رضا بهترین مکان برای ساخت بیمارستان جدید است

بجنورد- فرماندار بجنورد با تاکید بر اینکه واگذاری زمین شهرداری به دانشگاه در منطقه بیمارستان امام رضا به صورت رایگان نیست، گفت: این محل برای احداث بیمارستان مادر و کودک بسیار مناسب است.

محمدباقر باقرپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: باید یک نظریه علمی و فنی پشت تصمیم شورای شهر برای جانمایی بیمارستان مادر و کودک باشد.

فرماندار بجنورد ادامه داد: طبق نظر کارشناسان محل بیمارستان امام رضا و شهرداری برای جانمایی زمین بیمارستان مادر و کودک مناسب است.

وی با تاکید بر اینکه شورا می‌بایست یک تصمیم معقول بگیرد، افزود: زمین‌های شرق و شمال شرق بجنورد باید از افراد حقیقی تملک شود که عملاً غیر ممکن است.

باقرپور تصریح کرد: واگذاری زمین شهرداری در منطقه بیمارستان امام رضا به دانشگاه علوم پزشکی باید در قالب تفاهم نامه باشد و بنا نیست شهرداری یک متر را رایگان در اختیار دهد.

وی افزود: استاندار خراسان شمالی تاکید داشته که در صورت واگذاری این زمین، راه و شهرسازی به شهرداری زمینی معادل اهدا خواهد کرد.

باقرپور این محل را دارای ویژگی‌های مثبت دانست و گفت: ۲ راه دسترسی ۴۲ متری و ۲۴ متری این زمین را احاطه می‌کند که بسیار نکته مثبتی است.

فرماندار بجنورد با تاکید بر اینکه شورای شهر برای تصمیم‌گیری مختار است، بیان کرد: اما اگر این زمین نادیده گرفته شود، یافتن زمین دیگر عملاً غیر ممکن خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1210615

مهمترین اخبار ایران و جهان: