نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 23:06

وزیر کشور در شیراز: آزادراه شیراز اصفهان ظرف چند ماه آتی آماده افتتاح می‌شود

وزیر کشور در ادامه سفر یک روزه خود به شیراز از پروژه آزادراه شیراز -اصفهان بازدید کرد و در جریان مسایل و مشکلات پیش روی این پروژه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمد وحیدی امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه آزادراه شیراز - اصفهان در جمع اصحاب رسانه گفت: با همتی که امروز در استان وجود دارد و روند خوبی که با همدلی در پیش گرفته شده، امیدواریم شاهد تحقق تمام اهداف و برنامه‌ها باشیم.

وحیدی بیان کرد: وزارتخانه‌های دفاع و راه و شهرسازی، به نمایندگی از دولت که تامین منابع این پروژه را بر عهده داشتند، تاکنون کمک‌رسانی خوبی داشته و سهم خود را پرداخت کرده اند و منابع لازم برای تامین آنچه که از این پروژه باقی مانده نیز، پیش بینی شده که به اشکال مختلف تامین خواهد شد.

وی در ادامه افزود: آزادراه شیراز اصفهان در هفت قطعه و در مجموع به طول ۲۴۰ کیلومتر در حال اجرا است که ۱۳۰ کیلومتر فاصله شیراز تا اصفهان را کوتاه تر می‌کند و از نظر زمانی نیز ۲ ساعت صرفه جویی در بر دارد.

وزیر کشور بیان کرد: از نظر عددی نیز حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان ارزش این پروژه برآورد می شود و پیش‌بینی ما این است که ظرف چند ماه آتی آماده افتتاح شود.

  وحیدی افزود: در مجموع اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف کاملا رضایت‌بخش است و امیدواریم که مسئولان استان بتوانند برنامه‌هایی که پیش بینی کرده و در دست اجرا دارند را به سرانجام برسانند.

 وی ادامه داد: با همتی که امروز در استان وجود دارد و روند خوبی که با همدلی در پیش گرفته شده، امیدواریم شاهد تحقق تمام اهداف و برنامه‌ها باشیم.

پایان پیام/ ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1205459

مهمترین اخبار ایران و جهان: