نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 08:40

طرح مولدسازی در استان مرکزی به کجا انجامید؟

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی گفت: طی سال گذشته 8 ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان به ارزش 16.7 میلیارد تومان به فروش رسید.

سیدمجتبی آل یاسین در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد:طی سال گذشته استان مرکزی در حوزه مدیریت املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی اقدامات شاخصی را به انجام رساند.

وی تصریح کرد:‌ دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مربوطه به دقت مورد اقدام قرار گرفت و ضمن انعکاس به دستگاه‌های اجرایی برای رعایت الزام قانونی مربوطه، اعزام بازرسین به منظور شناسایی املاک مازادعملیاتی شد که حاصل آن ارسال سه سری لیست اموال مازاد شامل 63 مورد به ارزش 700 میلیارد تومان به سازمان خصوصی سازی، شناسایی 60 مورد ملک مازاد علاوه بر لیست‌های ارسالی که در حال تکمیل اطلاعات است و فروش 8 مورد ملک مازاد به ارزش 16.7 میلیارد تومان بود.

  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی با بیان اینکه شمار زیادی از املاک مورد استفاده بهینه قرار نمی‌گیرد و فقط هزینه نگهداری سنگینی به همراه دارد که با اجرای طرح مولدسازی می‌توان از محل فروش آنها طرح‌های نیمه تمام را تکمیل کرد، افزود: در آمد فروش املاک علوم پزشکی، آموزش و پرورش و سایر شرکت‌های دولتی و بانک ها به صورت ۱۰۰ درصد به دستگاه مربوطه بازمی‌گردد.

به گفته وی تاکنون تاکنون ۳۰ درصد املاک مازاد ارگانهای این استان شناسایی شده است.

پایان پیام/ 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1201615

مهمترین اخبار ایران و جهان: