نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 00:54

اقدامات با قرآن گره نخورد، فعالیت‌های دینی دیگرمان کم عمق میشود

همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: قرآن ثقل اکبر است و اگر اقدامات ما با قرآن گره نخورد، فعالیت‌های دینی دیگر ما کم عمق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی شنبه در آیین تجلیل از فعالان قرآنی پیشکسوت همدان با بیان اینکه فعالیت در عرصه قرآن یکی از بهترین کارهایی است که انسان می‌تواند عمر خود را صرف آن کند، عنوان کرد: قرآن ثقل اکبر است و اگر اقدامات ما با قرآن گره نخورد، فعالیت‌های دینی دیگر ما کم عمق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سند قرآنی محصول استفاده از تجربیات پیشکسوتان و فعالان قرآنی استان است که توسط شورای قرآن تدوین شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی، سند قرآنی استان همدان را به عنوان الگو برای کل کشور ارسال کرده است؛ اظهار کرد: در بخش رسانه، نیازمند همراهی رسانه‌ها با شورای قرآنی هستیم.

آیت الله شعبانی موثقی یادآور شد: فعالین قرآنی شاید دارای اسامی متفاوتی باشند، اما همه یک مجموعه هستند و برای یک هدف تلاش می‌کنند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از آقایان حسین دهقان، بهرام قره‌باغی و محمد جواد صدیق از پیشکسوتان و فعالان قرآنی توسط نماینده ولی فقیه در استان همدان تقدیر شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1276315

مهمترین اخبار ایران و جهان: