نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 12:10

«بسیج رسانه» ظرفیت بی نظیر برای ابتکار عمل در جنگ فرهنگی است

شهرکرد_مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج رسانه، ظرفیت بی نظیر برای ابتکار عمل در جنگ فرهنگی و کمک به جبهه انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی، صبح سه شنبه در جلسه با نمایندگان اعزامی از سازمان بسیج رسانه کشور به استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: استعدادهای بی نظیری در استان به ویژه در بین جوانان وجود دارد که می‌تواند در کارزار جنگ شناختی به کمک جبهه انقلاب اسلامی بشتابد.

وی ادامه داد: این امر مستلزم نگاه فراگیر در زمینه رسانه است چرا که با گسترش ارتباطات الکترونیکی و مجازی، مرزهای جغرافیایی جای خود را به روابط برخط و لحظه‌ای داده است و باید با توانمندی در این عرصه‌ها، زمینه تبدیل تهدید به فرصت‌ها را فراهم ساخت.

موسوی افزود: بسیج اقشار سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) آماده است تا با پشتیبانی از بسیج رسانه، نقش خود در تحقق جبهه واحد رسانه‌ای را ایفا کند.

دلبر نماینده سازمان بسیج رسانه کشور در این دیدار اظهار کرد: امید است با پشتیبانی اصولی از استان و دقت در برنامه ریزی ها در عرصه رسانه بتوان قدم‌های مؤثری در جنگ رسانه‌ای در برابر دشمن متجاوز در عرصه فرهنگی برداشت و این موضوع نیازمند کار جبهه‌ای و مجاهدت فرهنگی اصحاب رسانه و فعالان این حوزه است.

وی ادامه داد: برنامه‌های مؤثری از جمله فراگیری سواد رسانه تخصصی در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1248915

مهمترین اخبار ایران و جهان: