نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 07:55

آغاز نخستین المپیاد ورزشی کارگران سیستان و بلوچستان

نخستین المپیاد ورزشی کارگران سیستان و بلوچستان در مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی (ع) زاهدان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیین افتتاح نخستین المپیاد ورزشی کارگران سیستان و بلوچستان امروز در مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی (ع) زاهدان برگزار شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ورزش کارگری باید در خدمت سلامت و جسم کارگر و باعث افزایش بهره‌وری تولید شود به همین منظور برنامه‌ریزی و اجرای جشنواره ها با رویکرد فرهنگی ورزشی را برای جامعه کار و تولید با حضور خانواده‌ها برنامه ریزی کرده ایم تا زمینه شور و نشاط اجتماعی در جامعه هدف ایجاد شود.

حامد آرامش افزود: صیانت از نیروی کار همواره مورد تاکید مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان قرار دارد و این مهم را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی اظهار داشت: مجموعه های کارگری نیاز مبرم به فعالیت های فرهنگی و ورزشی دارد و مهیا کردن این ظرفیت ها باعث کاهش آسیب ها و سلامت روحی و روانی کارگران و رضایت مندی خانواده ها می شود.

رییس هیأت ورزش کارگری سیستان و بلوچستان هم گفت: این المپیاد از  اول خرداد با حضور ورزشکاران بانو و آقا با شعار "ورزش، سلامتی، بهره وری" آغاز شد و تا بیستم خرداد ماه نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: در هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان اجرای برنامه های امیدبخش و نشاط آفرین در جامعه کارگری را هدف گذاری کرده ایم و برگزاری اولین المپیاد ورزش کارگران در این راستا است.

رییس هیات کارگری سیستان و بلوچستان افزود: امیدواریم با تغییر نگاه ها به ورزش کارگری و ورود حامیان مالی به این بخش، شاهد اعزام ورزشکاران کارگر استان به رویدادهای ملی و بین المللی باشیم، چرا که این ظرفیت در ورزشکار کارگر وجود دارد و باید از آن حمایت و پشتیبانی لازم صورت پذیرد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1234615

مهمترین اخبار ایران و جهان: