نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 21:46

برگزاری گسترده گرامیداشت روز دختر در دانشگاه های استان همدان

همدان- مسئول خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان از برگزاری مراسم گرامیداشت روز دختر با هدف حفظ کرامت و هویت دختران در دانشگاه‌های استان خبر داد.

آزاده شادکام در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری غرفه‌های گپ و گفت دخترانه در دانشگاه علوم پزشکی و بوعلی همراه با برگزاری جشن با شکوه ایران دخت، نورا، لبخند خدا و ریحانه خلقت در روز دختر خبر داد و اظهار کرد: این برنامه‌ها همراه با حضور ارزشمند و گسترده دانشجویان دختر با برنامه‌های شاد و اجرای استندآپ و اجرای سرود و رونمایی از جشنواره ایراندخت با موضوعات پویشی آرزوهای چیدنی من، برکت خونه (رابطه عاطفی پدر و دختری)، یک روز شاد دخترانه با دوستان انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه اردوهای طبیعت گردی و تفرج، برگزاری دورهمی های دخترانه خوابگاهی، برگزاری عصرانه دانشجویی انجام شده است؛ افزود: حس پروانگی همراه با بازدید از باغ موزه دفاع مقدس، خاطره گویی خانم‌های نسل اول انقلاب و شرح نقش آفرینی زنان دفاع مقدس برای دختران نسل چهارم انقلاب از اهم برنامه‌های روز دختر بوده است.

مسئول واحد خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان یادآور شد: برگزاری کارگاه‌های مشاوره‌ای با حضور اساتید، سخنرانان کشوری و استانی با موضوعات انگیزشی و با تکیه بر هویت اصیل دختر ایرانی که در عرصه‌های مختلف تحصیلی علمی پژوهشی، ورزشی، فرهنگی و خانوادگی به رشد و شکوفایی و بالندگی مثال زدنی نائل آمده‌اند، نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

شادکام در پایان از برگزاری جشنواره دخترونه ایران دخت خبر داد و بیان کرد: دانشجویان با ارائه آثار در قالب تولید پادکست، موشن گرافیک، کلیپ، موشن استوری تا ۲۱ خرداد ماه همراه با برگزاری کارگاه‌های تخصصی، دوره‌های آموزشی و تقویتی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1234159

مهمترین اخبار ایران و جهان: