نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 18:26

اتهام تراکتوریها به پرسپولیس و سپاهان/ استقلال با اتوبوس قرمز آمد

هواداران تیم فوتبال تراکتور قهرمانی پرسپولیس یا سپاهان در لیگ برتر را پاک ندانستند و به این دو تیم اتهام زدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم استقلال تهران و تراکتور تبریز از هفته پایانی لیگ برتر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر خواهید خواند:

* با اینکه نتیجه این دیدار هیچ تاثیری در جایگاه تیم تراکتور تبریز ندارد اما تعداد زیادی از هواداران این تیم خود را به ورزشگاه آزادی رسانده تا تیمشان را تشویق کنند.

* برخلاف هواداران تراکتور، تماشاگران استقلال هیچ انگیزه ای برای حضور در ورزشگاه نداشته و تعداد کمی از هواداران این تیم در ورزشگاه حضور دارند.

* طرفداران تراکتور علیه پرسپولیس و سپاهان شعار داده و قهرمانی یکی از این دو تیم را پاک نمی دانستند.

* برای اولین بار تیم فوتبال استقلال با دو دستگاه اتوبوس قرمز وارد ورزشگاه شدند. در ابتدا همه فکر می کردند این اتوبوس ها اختصاص به تیم تراکتور دارد اما این تیم استقلال بود که در اتوبوس قرمز حضور داشت.

*سرمربی آبی پوشان به محض حضور در ورزشگاه و دیدن سکوهای خالی، از حضور نداشتن هواداران استقلال متعجب شد. بازیکنان استقلال هم از این شرایط تعجب کردند.

* برخلاف همیشه که سرمربی تیم های لیگ برتری قبل از شروع بازی و به هنگام گرم کردن بازیکنان وارد زمین نمی شوند، سرمربی تراکتور به زمین آمد و به سمت هوداران تراکتور رفت و مورد تشویق قرار گرفت.

*چند تن از بازیکنان استقلال هم که برای ارزیابی زمین وارد چمن شده بودند از حضور پرشور هواداران تبریزی متعجب شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1221315

مهمترین اخبار ایران و جهان: